Вітаю вас восьмикласники!
Домашнє завдання з географії:
1.Скласти характеристику річок України (Дніпро, Дністер,
Сіверський Донець, Дунай ) за планом:
1.
Назва річки
2.
Місце витоку
3.
Характер і напрям
течії
4.
Режим річки
5.
Живлення
6.
Притоки
7.
Використання в господарстві.
(виконуємо в робочому зошиті, переглянути он-лайн підручник Річкові системи )
2. Виконати
практичну роботу №7 Позначення на контурній карті річок, озер, водосховищ,
каналів, боліт.
3.Географічний
практикум: (дати відповіді на запитання, переглянути он-лайн підручник Лимани. Озера)
ü Доведіть, що походження та поширення озер залежить від
рельєфу, тектонічної будови, клімату, складу гірських порід.
ü Із якою метою створювали водосховища? Перелічіть
позитивні і негативні наслідки, що зумовлені створенням водосховищ.
ü Назвіть причини заболочення, території найбільшого поширення
боліт, їх основні типи.
Виконані завдання сфотографуйте та надішліть за
електронною адресою Тетяні Миколаївні :tanyapashenkoo@ukr.net
Вітаю вас !
Продовжуємо працювати дистанційно!
Пропоную вам виконати наступні завдання:
Озера і лимани. Болота. Водосховища та канали. Підземні води.
|
Хід дистанційної роботи
1.Географічний
практикум: (дати відповіді на запитання)
ü Доведіть, що походження та поширення озер залежить від
рельєфу, тектонічної будови, клімату, складу гірських порід.
ü Із якою метою створювали водосховища? Перелічіть
позитивні і негативні наслідки, що зумовлені створенням водосховищ.
ü Назвіть причини заболочення, території найбільшого
поширення боліт, їх основні типи.
2. Перегляньте
відео та використовуючи матеріали підручника заповніть таблицю у зошиті за
зразком:
3.Перегляньте
відео3 та складіть якомога повний перелік у зошиті видів штучних
водних об'єктів
|
||||||||||||||
Умови
ґрунтоутворення, структура ґрунту, ґрунтові горизонти, родючість.
Дослідження
|
Хід дистанційного навчання:
1.Перегляньте Презентацію та використовуючи матеріали підручника складіть схему «Умови
ґрунтоутворення», «Чинники ґрунтоутворення».
2.Проведіть
дослідження на тему « Вплив людини на родючість ґрунтів своєї місцевості.»
|
||||||||||||||
Основні типи
ґрунтів, закономірності їх поширення. Ґрунтові
ресурси. Практична робота №8.
Порівняльний аналіз різних типів ґрунтів України.
|
Хід дистанційного навчання:
1. Перегляньте Презентацію та
використовуючи матеріали підручника заповніть таблицю у зошиті «Типи ґрунтів»
за зразком
2. Виконати практичну роботу
№8 Порівняльний аналіз різних типів ґрунтів України.
|
||||||||||||||
Ландшафт як просторово-цілісна система. Районування природних
ландшафтів.
|
1.Перегляньте
та використовуючи матеріали підручника:
ü складіть схему «Чинники утворення ландшафтів»;
ü схему «Класифікація ландшафтів» відділи - класи – тип -
підтипи – вид
2.Прегляньте Презентація 2 та використовуючи атлас встановіть районування природних
ландшафтів.
|
||||||||||||||
Природні зони України. Практична робота №9 Складання порівняльної характеристики
природних зон України (за вибором)
Використання природно-ресурсного потенціалу України. Практична робота 10. Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції
|
Хід дистанційного навчання:
1.Перегляньте Презентацію та виконайте практичну роботу №9 Складання порівняльної
характеристики природних зон України (за вибором)
Тест
Вітаю вас !
Продовжуємо працювати дистанційно!
Пропоную вам виконати наступні завдання:
|
Немає коментарів:
Дописати коментар