Вітаю вас, шестикласники!
Домашнє завдання з географії:
1. Виконати практичну роботу №7 (Позначення на контурній
карті морів, заток,проток, островів). Переглянути презентацію
2. Опрацювати §41.
Скласти
словничок термінів: океан, море, протока, затока, острів, півострів.
3. Дослідження на тему «Багатства Світового океану та їх
використання людиною» (виконуємо в робочому зошиті за планом) . Презентація
План
1) Біологічні ресурси (тварини, рослини)
2)
Мінеральні ресурси (корисні копалини)
3)
Енергетичні ресурси (енергія хвиль, припливів і відпливів)
4)
Транспортні можливості
5) Охорона Світового океану
4.
Географічний практикум :( опрацювати §43,44,
виконуємо в робочому зошиті )
ü Як утворюються вітрові хвилі в океані?
ü Які сили викликають припливи і відпливи на Землі?
ü Чому Гольфстрім і Північноатлантичну течію називають «обігрівачами
Європи»?
5.
Опрацювати §47
Скласти схематично
річкову систему
Скласти словничок
термінів: витік, гирло, річкова долина, заплава, притоки, річкова система,
басейн, вододіл, живлення, повінь, паводок, межень.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qbis.guessthecountry&hl=uk - мобільний додаток, який у цікавий
спосіб дозволить освоїти географічну номенклатуру до найменших деталей.
Виконані завдання сфотографуйте та надішліть за
електронною адресою Тетяні Миколаївні :tanyapashenkoo@ukr.net
Пропоную вам перевірити свої знання!
Бажаю успіху!
Вітаю вас, шестикласники!
Продовжуємо працювати дистанційно!
Пропоную вам виконати наступні завдання з географії:
Консультації по телефону 0965482340 Тетяна Миколаївна
Озера,їх різноманітність
|
Конспект учня
Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте Відео та, використовуючи
матеріали підручника (параграф 49) заповніть таблицю у зошиті за зразком:
Для виконання наступного
завдання вам знадобиться фізична карта світу, нанести на контурну карту
озера, які ви записали у таблицю.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Болота, особливості їх
утворення та поширення. Штучні водотоки і водойми
|
Хід дистанційної
роботи:
|
|||||||||||||||||||||||||||
Підземні води, умови їх
залягання в земній корі
|
Хід
дистанційної роботи:
1.Перегляньте Презентацію та використовуючи матеріали підручника
стор.207-209 та заповніть таблицю у зошиті за зразком
Основні
типи підземних вод
2..Географічний практикум:Аналіз позитивних і негативних наслідків
роботи підземних вод.
• З’ясуйте, де в Україні видобувають мінеральні води? Якого вони типу?
Як вони використовуються?
• Назвіть найвідоміші курорти України, що пов’язані з джерелами
мінеральних вод.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Льодовики, багаторічна
мерзлота. Значення вод суходолу для природи і людини.
|
Хід
дистанційної роботи:
1.Перегляньте Презентацію та Відео та використовуючи матеріали підручника
стор.203-205 заповніть таблицю у зошиті за зразком
2.Перегляньте презентацію та проведіть
дослідження у зошиті «Значення вод суходолу для природи і людини»
|
|||||||||||||||||||||||||||
Узагальнення і систематизація
знань з теми «Гідросфера»
|
Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте Презентацію та перевірте свої знання з теми «Гідросфера»:(виконуємо в зошиті)
·
тестові завдання;
·
впізнай об’єкт;
·
робота з
контурною картою.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Складові біосфери,
особливості їх поширення
|
Хід дистанційної роботи:
Вправа1 Поясніть ланцюжок
Клітина організм царство рослин і тварин БІОСФЕРА.
Вправа 2 Опрацюватистор.213
та складіть схему «Межі біосфери».
|
|||||||||||||||||||||||||||
Властивості ґрунтів.
Ґрунтовий покрив карта ґрунтів.
|
Хід дистанційної роботи:
1. Перегляньте
та використовуючи матеріали підручника стор.217 складіть
схему у зошиті «Умови формування ґрунтів».
2. Використовуючи матеріали
підручника стор.2183-219 заповніть таблицю у зошиті за зразком
3. Перегляньте Відео2 та виконайте географічний практикум: Значення
ґрунту для людини і для планети загалом.
|
|||||||||||||||||||||||||||
Природні комплекси як
наслідок взаємозв’язків компонентів природи
Природні зони Землі.
Особливості природних зон екваторіальних,
тропічних, помірних та полярних широт.
Узагальнення та систематизація знань із тем «Біосфера та ґрунти» Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі. Підсумкова контрольна робота 11.05 (надсилаємо на почту в цей день до 12.00!) Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу та держави – сусіди України на політичній карті світу. Практична робота № 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць. Зміни складових географічної оболонки людством. Зміна природних комплексів Землі. Дослідження Представлення міні проекту з утилізації побутових відходів Узагальнення і систематизація знань із тем «Кількість і розміщення населення світу. Держави світу. Вплив людини на природу.». |
Хід дистанційної роботи:
1. Перегляньте Відео та
використовуючи матеріали підручника стор.221 складіть схему с взаємозв’язків різних
компонентів у зошиті (складання схеми «Природний комплекс»)
2.Проведіть
заочну екскурсію (практична робота №8 Ознайомлення із природним комплексом
своєї місцевості стор.223 ). Оформіть звіт в зошиті. (це можуть бути , наприклад балки Кривого Рогу Червона балка, Дубова балка, Візирка, інформацію знайдіть за допомогою Інтернета)
Флеш-картка
Тест
|
Немає коментарів:
Дописати коментар