8 клас. Географія


Завдання з географії 8 клас

Урок №1

Тема: Використання природно-ресурсного потенціалу України

1.                Опрацювати п.45 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.46 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.                Переглянути презентацію за електронною адресою: https://naurok.com.ua/prezentaciya-prirodni-resursi-ukra-ni-102081.html
3.                Відповісти на запитання с. 224 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.                Відповісти на запитання с. 187 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).

Урок №2

Практична робота №10. Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України.
1.Виконати роботу в зошиті для практичних робіт.


Завдання з географії 8 клас

Урок №3,4

Тема: Кількість населення в світі та в Україні. Чинники що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Тривалість життя населення. Демографічна політика.

1.                Опрацювати п.48-50 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.49-51 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.                Передивитись презентацію за електронною адресою: https://naurok.com.ua/prezentaciya-chiselnist-naselennya-v-ukra-ni-i-sviti-dlya-8-klasu-60355.html
3.                Відповісти на запитання с. 241, 247, 253 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.                Відповісти на запитання с. 203, 209, 212 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Урок №5

Тема: Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення.

1.                Опрацювати п.49 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.50 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.                Передивитись відеоурок за електронною адресою: https://www.youtube.com/watch?v=knRl06jB8yo
3.                Відповісти на запитання с. 247 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.                Відповісти на запитання с. 209 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).

Урок №6

Практична робота №11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
1.Виконати роботу в зошиті для практичних робіт.



Урок №7

Тема: Українська діаспора. Міграційна політика.

1.                Опрацювати п. 49 – механічний рух населення (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.51 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.                Передивитись презентацію за електронною адресою: https://naurok.com.ua/prezentaciya-nashogo-cvitu-po-vsomu-svitu-116036.html
3.                Відповісти на запитання с. 253 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.                Відповісти на запитання с. 209 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).

Урок №8

Тема: Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі і в Україні.

1.      Опрацювати п. 51 – механічний рух населення (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.52 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.      Передивитись презентацію за електронною адресою: https://naurok.com.ua/prezentaciya-nashogo-cvitu-po-vsomu-svitu-116036.html
3.      Відповісти на запитання с. 257 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.      Відповісти на запитання с. 215  (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).

Урок №9

Тема: Міські і сільські населенні пункти

1.                Опрацювати п. 52 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.53 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.                Передивитись презентацію за електронною адресою: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-sistemi-rozselenna-ta-rozvitok-poselen-140367.html
3.                Відповісти на запитання с. 263 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.                Відповісти на запитання с. 217 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).

Урок №10

Тема: Урбанізація. Міські агломерації. Мегаполіси.

1.      Опрацювати п. 53 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.54 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.      Передивитись презентацію за електронною адресою: https://naurok.com.ua/prezentaciya-urbanizaciya-miski-aglomeraci-27749.html
3.      Відповісти на запитання с. 269 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.      Відповісти на запитання с. 223  (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).


Урок №11

Тема: Етноси.
1.                Опрацювати п. 55 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.55 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.                Передивитись презентацію за електронною адресою: https://naurok.com.ua/urok-na-temu-nacionalniy-ta-etnichniy-sklad-naselennya-74109.html
3.                Відповісти на запитання с. 274 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
Відповісти на запитання с. 229 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).

Урок №12

Тема: Національний склад населення України.

1.      Опрацювати п. 56 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
1.      Опрацювати п.56 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.      Передивитись презентацію за електронною адресою: https://www.slideshare.net/ssuser3cb7fa/ss-28169194
3.      Відповісти на запитання с. 279 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
Відповісти на запитання с. 231 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Урок №13

Тема: Релігія як явище культури. Світові релігії.

1.                Опрацювати п. 57 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.57 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.                Передивитись презентацію за електронною адресою: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-geografii-u-8-klasi-svitovi-religii-246009.html
3.                Відповісти на запитання с. 284 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.                Відповісти на запитання с. 234 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).

Урок №14

Тема: Трудові ресурси, кількість і якість трудових ресурсів.

1.      Опрацювати п. 58 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Опрацювати п.58 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
2.      Передивитись презентацію за електронною адресою: https://naurok.com.ua/prezentaciya-nashogo-cvitu-po-vsomu-svitu-116036.html
3.      Відповісти на запитання с. 288 (Бойко В.М., Дітчук І.Л. Заставецька: підручник 8 класу).
4.      Відповісти на запитання с. 237 (Пестушко В.Ю.: підручник 8 класу).
Виконані роботи надсилати на електронну адресу xenashustrova@ukr.net 





Урок №15, 16



Тема: Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Дніпропетровської області. Природа регіону. Населення.

1.                Передивитись презентацію за електронною адресою: https://infourok.ru/prezentaciya-z-geografii-na-temugeografiya-dnipropetrovskoi-oblasti-1628237.html
2.                Знайти цікаві факти про Дніпропетровську область, зробити реферат.
3.                Контрольна робота за ІІ семестр (буде викладено 13.05.2020, 9.00. Роботи надіслати до 12.00).

Виконані роботи надсилати на електронну адресу xenashustrova@ukr.net  або на вайбер 0675600239

1. В умовах надмірного зволоження під мішаними лісами переважно формуються ґрунти:
А) сірі лісові;     Б) дерново-підзолисті;     В) чорноземи;     Г) коричневі.


2. Для території, позначеної на картосхемі, типовими є ґрунти:
А) чорноземи;
Б) сірі лісові;
В) дерново-підзолисті;
Г) каштанові.

3. Серед природно-територіальних комплексів найнижчий статус має:
А) місцевість;     Б) провінція;     В) урочище;     Г) район.

4. Найбільша частина степової зони України розташована в межах:
А) Подільської височини;                          Б) Придніпровської височини;
В) Придніпровської низовини;                  Г) Причорноморської низовини.

5. Вирівняні поверхні хребтів у Карпатах називають:
А) полонинами;     Б) верховинами;     В) бескидами;     Г) перевалами.
6. На фрагменті контурної карти знаком питання позначено затоку:
А) Каркінітську;
Б) Каламітську;
В) Ягорлицьку;
Г) Феодосійську

7 . В умовах посушливого клімату під розрідженим трав'яним покривом формуються ґрунти:
А) буроземи;     Б) дерново-підзолисті;     В) червоноземи;     Г) каштанові.
8. Для території, позначеної на картосхемі, типовими є ґрунти:
А) чорноземи;                       Б) сірі лісові;
В) дерново-підзолисті;        Г) каштанові.

9. Серед природно-територіальних комплексів найвищий статус має:
А) підзона;     Б) область;     В) провінція;     Г) урочище.

10. Найбільша частина зони мішаних лісів України розташована в межах:
А) Подільської височини;               Б) Поліської низовини;
В) Придніпровської низовини;      Г Придніпровської височини.

11. Вирівняні поверхні Головного пасма Кримських гір називають:
А) куестами;     Б) атласами;     В) яйлами;     Г) полонинами.


12. На фрагменті контурної карти знаком питання позначено:
А) Утлюцький лиман;         Б) Таганрозьку затоку;
В) Молочний лиман;           Г) затоку Сиваш.



13. Складіть порівняльну характеристику природних зон мішаних лісів і лісостепу України за самостійно складеним у таблиці планом.

План характеристики
Зона мішаних лісів
Зона лісостепу
Типовий пейзаж


Географічне положення



















































Висновок:










Немає коментарів:

Дописати коментар