7 клас. Географія.


Вітаю вас, семикласники!
Домашнє завдання з географії:
1.     Дослідження на тему: «Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об’єкти Північної Америки, віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО» (маршрут позначаємо на контурній карті, описуємо об’єкти (3-5) в зошиті).
2.     Скласти характеристику країн Північної Америки (США, Канада, Мексика). Результати занесіть в таблицю.
Назва країни
Географічне
положення
Природні умови,
природні ресурси
Населення
Господарство
США




Канада




Мексика




(шкільний підручник §39, он - лайн підручник http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/), урок 40 ).
3.     Скласти хронологічну таблицю «Освоєння материка Євразія» (підручник §41, он-лайн підручник урок 42).
4.     Виконати практичну роботу №10 «Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії» (підручник §40, он-лайн підручник урок 41).
5.     Географічний практикум «Аналіз кліматичних поясів Євразії». Результати занесіть в таблицю.
Кліматичні
пояси
(області)
Тип пануючих повітряних мас
(улітку, взимку)
Атмосферний тиск
(улітку, взимку)
Середня температура повітря
(січень, липень)
Опади
(річна кількість, сезонність)





(підручник §44, он-лайн підручник урок 46, атлас).
6.     Скласти характеристику природних зон Євразії (підручник§47-§49, он-лайн підручник урок 48-49, атлас)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qbis.guessthecountry&hl=uk - мобільний додаток, який у цікавий спосіб дозволить освоїти географічну номенклатуру до найменших деталей.
(Консультації по телефону 0964582340 Тетяна Миколаївна)

Тектонічна будова. Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні.
Хід дистанційної роботи:
1. Перегляньте Презентацію та використовуючи матеріали підручника стор.166 заповніть таблицю у зошиті за зразком
Геологічна історія Євразії
Ера
Подія

Архей
Сформувалися давні гори Уралу, Тянь-Шаню, Алтаю, Саяну.
Утворені молоді, палеозойського віку, платформи.

Протерозой

Палеозой
Мезозой
Євразія остаточно відокремилася від Північної Америки.
Уздовж східного узбережжя виник ряд гірських хребтів.
Євразія на півдні закінчувалась Тибетським масивом, морями, глибоководними жолобами.

Кайнозой
Зіткнення Індо-Австралійської та Євразійської літосферних плит. Утворення високих гірських систем.
Новітні тектонічні рухи.

2..Користуючись атласами, визначте основні тектонічні структури та встановіть, які форми рельєфу їм відповідають
Тектонічні структури
Рельєф, корисні копалини
Літосферні плити:
Євразійська
Індо-Австралійська,
Африкано-Аравійська

Платформи:
Східноєвропейська
Сибірська
Китайська
Індостанська
Аравійська

Пояси складчастості:
Альпійсько-Гімалайський
Тихоокеанський



Води суходолу.

Хід дистанційної роботи:
1. Перегляньте Відео та використовуючи матеріали підручника стор.234, користуючись атласами заповніть таблицю у зошиті за зразком
Басейни
Річки
Північного Льодовитого
океану

Тихого

Індійського

Атлантичного

Внутрішнього стоку

2. Визначте типи озер за походженням і заповніть таблицю.
Тип улоговини за походженням

Умови походження

Приклади

Тектонічне

В результаті рухів земної кори

Байкал,

3. Географічний практикум
ü  Складіть за типовим планом комплексну характеристику річок Янцзи, Дніпро, Єнісей.
План
1.Витік, гирло
2.Довжина
3.Характер течії
4.Напрям течії
5.Режим
6.Живлення
7.Притоки
8.Використання в господарстві.
Практична робота №10 Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії
Хід дистанційної роботи:
1.Користуючись атласами, мобільним додатком, відео попередніх уроків виконайте практичну роботу №10
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату
Хід дистанційної роботи:
1. Перегляньте відео та використовуючи матеріали підручника стор.227 виконайте географічний практикум:
ü   «Аналіз кліматичних поясів Євразії». Результати занесіть в таблицю (див. стор. 33)
ü  Вплив кліматотвірних чинників на клімат Євразії (наведіть приклади)

Практична робота №11 Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм
Хід дистанційної роботи:
1.Розгляньте схему та пригадайте, як читати кліматичні діаграми.
Очікуваний результат:
Кліматична діаграма складається з двох графічних зображень:
-           графіку ходу температур повітря;
-           стовпчикової діаграми розподілу опадів.
За цими даними можна встановити:
-           середні температури кожного місяця;
-           обчислити річну амплітуду коливань температур;
-           річну кількість опадів;
-           сезонність розподілу опадів.

2.Користуючись атласами, відео попередніх уроків, використовуючи матеріали підручника стор.233 виконайте практичну роботу №11
Очікуваний результат
В межах помірного типу клімату виділяють такі кліматичні області:
1.  Морська
2.  Помірно-континентальна
3.  Континентальна
4.  Різкоконтинетальна
5.  Мусонна
Природні зони. Вертикальна поясність.
Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте 
Відео 2 та використовуючи матеріали підручника стор.240-249, користуючись атласами заповніть таблицю у зошиті за зразком:
Природні зони Євразії
Назва
зони
Клімат
Грунт
Рослин.
світ
Тварин.
світ





2. Географічний практикум :
ü  складіть схему висотної поясності Альп і Гімалаїв;
ü  порівняйте їх та поясніть причини відмінності.

Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО

Хід дистанційної роботи:
1.Попрацюйте самостійно з Інтернет – ресурсами та різними картографічними джерелами та визначте найвідоміші  об’єкти віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО.
2.Складіть коротку характеристику цих об’єктів (назва, місце знаходження, опис об’єкту, значення)


Дослідження Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі, складання плану маршруту з позначенням країн, природних об’єктів.
Хід дистанційної роботи:
1.Користуючись  Інтернет – ресурсами та різними картографічними джерелами проведіть дослідження  «Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі, складання плану маршруту з позначенням країн, природних об’єктів»:
ü  на контурній карті «Природні зони Євразії» позначити за допомогою умовних знаків маршрут подорожі;
ü  складіть план маршруту;
ü   складіть характеристику  природних об’єктів.


Населення. Найбільші 
держави Європи і Азії. Зв’язки України з країнами Європи та Азії
Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте Відео та використовуючи матеріали підручника стор.250 заповніть таблицю у зошиті за зразком
Назва
країни
Географ.
положен.
Населення
Господарство
Китай



Індія



Україна



Великобританія




2. Заповніть політичну контурну карту Євразії
3. Проведіть географічний практикум:
·         Які причини визначають нерівномірність розміщення населення в Євразії
·         Представники яких рас проживають у Євразії? Які території займають?

Урок узагальнення і систематизації знань з теми «Євразія»



















Тихий океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води 





















Географічне положення Островів в Тихому океані, їх походження і природні особливості.














Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води Атлантичного океану.












Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води Індійського океану.








Підсумкова контрольна робота (проводимо 12 05, виконуємо в зошиті і надсилаємо на електронну почту до 12.00!!!)







Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води Північного Льодовитого  океану.





























Практична робота №12 Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті










Використання природних багатств материків та океанів











Екологічні проблеми материків та океанів.

Перевірте свої знання з теми «Євразія» (виконати в зошиті)

Виконані завдання сфотографуйте та надішліть за електронною адресою Тетяні Миколаївні :tanyapashenkoo@ukr.net, Viber 0965482340




Вітаю вас, семикласники!
Продовжуємо працювати дистанційно!
Пропоную вам виконати наступні завдання:



Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте відео:
 та використовуючи матеріали підручника стор 40-45 складіть характеристику океану за типовим планом (підручник стор.39)
2.Географічний практикум:
ü  чому саме в Тихому океані утворилася найглибша западина світу?
ü  Які небезпечні природні явища загрожують мореплавцям у Тихому океані. Де і внаслідок чого вони виникають?










Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте Презентація та використовуючи матеріали підручника стор 46-49 охарактеризуйте ФГП Океанії за типовим планом:
ü  історія відкриття;
ü  геологічна будова, корисні копалини;
ü  клімат;
ü  природні комплекси;
ü  населення та політична карта.

2.На контурній карті позначте найбільші острови Океанії(Полінезія, Мікронезія, Меланезія, Нова Гвінея, Нова Зеландія)


Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте Відео 1 Презентація та використовуючи матеріали підручника стор 50-55 складіть характеристику океану за типовим планом (підручник стор.39)
2. Творча лабораторія. Зробіть  презентацію (3-4 слайди) «Органічний світ океану»
Тест





Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте Презентація та використовуючи матеріали підручника стор 56-60 складіть характеристику океану за типовим планом (підручник стор.39)
2.Творча лабораторія. Зробіть презентацію «Органічний світ океану»









Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте відео та використовуючи матеріали підручника стор. 60-64 складіть характеристику океану за типовим планом (підручник стор.39)
2. Географічний практикум:
ü  чому Північний Льодовитий океан і досі недостатньо досліджений?
ü  що таке тороси?
Тест



Виконані завдання сфотографуйте та надішліть за електронною адресою Тетяні Миколаївні tanyapashenkoo@ukr.net, Viber 0965482340
Ганні Григорівні
Виконані роботи надсилати на електронну адресу xenashustrova@ukr.net 
Viber 0675600239











Користуючись атласами, мобільним додатком, відео попередніх уроків виконайте практичну роботу №12





Хід дистанційної роботи:
1.Користуючись  Інтернет – ресурсами та різними картографічними джерелами проведіть дослідження на одну з тем:
1)      Освоєння мінеральних ресурсів океану.
2)      Біологічні ресурси океанів та їх використання.
3)      Енергетичні ресурси океану та перспективи їх використання.
4)      Сучасні дослідження океанів.
2.Звіт оформіть у вигляді презентації або реферату.





Хід дистанційної роботи:
1.Перегляньте презентацію та заповніть таблицю у зошиті за зразком:
Екологічна проблема
Шляхи вирішення


2. Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів (чому важливо розділяти сміття; які існують способи переробки побутових відходів; як утилізують сміття в різних країнах; як перетворити відходи в доходи)




Немає коментарів:

Дописати коментар